Monday 26 November 2012

Retro Dinner


Assalamualaikum

Retro style. Tema untuk dinner akhir untuk sem 5 course aku malam tu. Nahhh.. semua macam dah kembali ke zaman Saloma & P.Ramlee  malam tu. Baju, style rambut semua nak kembang2, besar2 macam Saloma. Tergelak sorang-sorang aku tengok rambut macam kene kejutan elektrik  sorang coursemate aku tu..sorang tu dah macam adunan roti yang terlampau banyak yis pulak. Besar giler sanggul dia. Ala-ala saloma gitu.. Tapi berbaloi la, sebab menang Princess of the night.. haha..sumpah klakar! Aku punye baju tangkap muat jew dalam almari tu. Malas nak bazir duit beli baju. Well..paham2 ler hjung2 sem nie. Semua benda di hujung tanduk dah..cukup2 makan jerrr.. ehe :p

Kitorang pilih makan BBQ jer tuk dinner malam tu, kat Hotel Renaissance,Melaka. View dia not bad la.. cantik jugak sebab dekat dengan swimming pool. Xdela nak panas sangat tengah2 malam makan BBQ kalau outdoor nie. Terasa jugak angin sepoi-sepoi bahasa tu.

 Dinner nie jugak event yang terakhir untuk sem nie.. lagi satu sem dah habis dah aku diploma kat sini. Lepas dah habis sume event2 besar yang kitorang buat sebelum ni. Malam nie pulak time for enjoy dengan geng2 ler after penat lelah membanting tulang (yela sangat) sebelum2 nie kan.. Pastu, lagi 2 hari pulak kitorang nak exam..kiranya xleh nak berjimba ria sangat la.. dalam kepala otak duk pikir paper law & account jer.. spoil betul!


 Classmates


aku on diet. so kena banyak makan sayur-sayuran.. hihihi

 Kita makan doluuu... 

  Coursemate Hotel Management & Catering


Rambut Saloma.. hehe..





SEKIAN...

No comments:

Post a Comment

Dunia kanak kanak yang dirindukan

Masa kau kecik kau tak sabar nak jadi besar, nak tengok muka sendiri ni macam mana la agaknya bila aku dah besar. Muka hitam yang ni nanti...