Sunday 17 March 2013

K-Pop Star Kids

Assalamualaikum..

Aku nie memang jarang sekali tengok tv.. kalau balik rumah pon memang xdan kat tangan aku la remote tv. Bagi kat anak buah n adik jela. Aritu, tertengok satu channel korea kat astro. Reality tvshow K-POP STAR untuk budak-budak jew. Semua hebat-hebat  giler kot.. suara memang takleh lawan artis Mesia. Sumpah aku cakap dah besar sume nanti confirm boleh jadi macam Rain, SUJU  dorang semua ni.. 

Pastu dalam ramai-ramai peserta aku memang terpegun dengan suara budak nie..perghh..naik bulu tengkuk aku dengar suara halus dia.  Cubalah korang dengar, bagi aku suara budak nie sedap, even nyanyi macam nak tak nak je. Tak tau lah kalau korang dengar suara dia biasa-biasa jew.


(Bang Yedam nyanyi lagu Baby by Justin Bieber)


JYP ngan BOA pon macam terpegun dengan suara budak nie.. nyanyi sempoi jew..suara best giler!




No comments:

Post a Comment

Dunia kanak kanak yang dirindukan

Masa kau kecik kau tak sabar nak jadi besar, nak tengok muka sendiri ni macam mana la agaknya bila aku dah besar. Muka hitam yang ni nanti...