Sunday 17 March 2013

Percubaan AuraWhite L-Glutathione


Assalamualaikum..


Entry lepas aku ada cite yang kulit muka aku ni senang sangat tumboh jerawat. stress sikit naik, tido lewat sikit naik. Even Skang ni tiap-tiap malam aku pakai produk tuk hilangkan jerawat. Stil tak memberi apa-apa kesan yang positif. Sangatlah fedup.


Sedang aku sibuk mencari produk apa yang sesuai untuk kulit dan badan skali ni..Pastu aritu adela aku ternampak satu produk kecantikan yang contain dia collagen. Then, tengok pulak testimoni dia baik punye berkesan. Aku macam berminat je nak try makan collagen tu. Nama produk tu AuraWhite L-Glutathione harganya kira ok lah sebab boleh tahan sampai 1-2 bulan. Pastu rasa dia pulak sedap. Kira semangat jugak lah nak minum 2 kali sehari pon kan.




Banyak lagi testimoni yang ada dari AuraWhite nie..aku pilih  akak yang dulu bermuka jerawat nie, Sesuai la ngan masalah aku.. Korang boleh google je kalau nak tengok testimoni yang lain.. semuanya positif.

Antara kebaikan AuraWhite.. bukan setakat untuk cantik kulit je tau..


Baru 5 hari aku minum AuraWhite nie.. harap-harap ada kesan yang baik la kat muka nie..nanti boleh lah aku jadikan supplement kalau dah sesuai ngan darah aku nie.. pastu boleh jual kat orang lain pulak.. ehe

In Sya Allah.. :)

2 comments:

  1. wow ! kite geng, sye pun pengguna Aurawhite :)

    ReplyDelete
  2. hey geng.. give me 5 *papp! papp! same la kite..huhu..

    ReplyDelete

Dunia kanak kanak yang dirindukan

Masa kau kecik kau tak sabar nak jadi besar, nak tengok muka sendiri ni macam mana la agaknya bila aku dah besar. Muka hitam yang ni nanti...